Bon dia! La mandra de l'ordinador no em permet ser disciplinada penjant receptes. Després vaig parlant por ahi del meu blog, la gent em demana l'adreça i jo sense penjar res! quin desastre!
He passat dos dies de relax a Mas Torrencito, una casa rural al Pla de l'estany que, a més de mascotes, admeten persones.
El lloc ideal per descansar, compartir i gaudir amb els nostres gossos de la natura i de tot el que ens ofereix en Miguel, el propietari. Una canya de lloc i de tio!
Ens va preparar uns canelons d'espinacs mmmm! quan els prepari jo passaré recepta.
De moment avui us penjo aquests volovans. Em van regalar uns pebrots verds i vaig preparar una melmelada i vaig pensar i ara què faig amb això i se'm va ocòrrer aquest aperitiu!
Volovanes de mermelada de pimiento verde y bacalao rebozado
Ingredientes:
- Para la mermelada: 1/2 kilo de pimientos verdes troceados,
300 g de azúcar moreno
1 cucharadita de gengibre
1 hoja de gelatina
-Para el bacalao rebozado: bacalao cortado a láminas finas
1 huevo batido
harina
1 sartén con aceite caliente
- Volovanes pequeños
Preparación:
La mermelada: ponemos a fuego bajito tooodos los ingredientes hasta que los pimientos estén prácticamente deshechos. Entonces vemos que está todo lleno de pieles y trocitos así que lo pasamos por el chino para que no tenga pieles. Y nos damos cuenta de que es como un puré un poco demasiado líquido. Momento de usar la gelatina según las instrucciones de su envase. Y vemos como al cabo de los minutos (media horita o un poco más) se solidifica bastante.
Mientras, pasamos el bacalao por harina y luego por el huevo y lo freímos con el aceite muy caliente.
Y ya lo tenemos! rellenamos los volovanes con la mermelada y tapamos con una laminita de bacalao!
Qué pena que se coman tan rápido...
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada