dimecres, 11 de març del 2015

Guisantes con gambitas y jamón

Hola! estic  molt contenta ! ja arriba la primavera! m'ho ha dit la tortuga que tinc vivint al pati i que fins ara no surtia de sota terra!

I amb la primavera venen les carxofes, els espàrrecs, els pèsols, els calamars...

Així que hem de començar a canviar el xip  dels àpats i donar-los un aire més verd i més fresc.

Ja sabeu que jo sóc la reina de les sobres, i aquesta vegada, us porto un plat ben primaveral però és clar, amb restes.

L'únic de nou van ser els pèsols, acabats de collir, però la resta vaig aprofitar els poquets que em quedaven d'altres menús i vaig fer neteja de congelador. No cal gastar gaire per menjar bé! i avui no dubteu que afegiré aquest plat al racó de la dieta sana

Guisantes con gambitas y jamónquehuacha














Ingredientes:
- 1 Kg de guisantes sin pelar (no es por razón culinaria, es que son más baratos)
- 1 cebolleta tierna
- 1/2 paquetito de daditos de jamón curado
- 150 o 200 g de gambitas congeladas peladas
- unos huevos de codorniz para adornar.

Preparación:
Primero pelamos los guisantes porque claro, la vaina está un poco dura. Picamos la cebolleta y la rehogamos. En la misma cazuela añadimos a todo el mundo menos los huevos, es decir, los guisantes, las gambitas sin descongelar y el jamón. Salpimentamos y dejamos que se cueza a fuego lento y con la cazuela tapada.
Mientras tanto cocemos los huevos de codorniz y los pelamos para cuando dentro de unos quince minutos tengamos los guisantes cocidos, los adornemos con los huevos. Bon profit!




0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada