dimecres, 15 de gener del 2014

Coca de turrón

Bé, ara ja podem dir de debò que s’han acabat les festes de Nadal tan desitjades peruns tan odiades per d’altres…Però al cap i a la fi, per om celebrades amb bons àpats! Com sempre una de les coses més importants a la vida: la teca.
I com cada any ens queden restes per, poc o més un parell de mesos. Jo enguany vull fer desaparèixer els torrons de casa com més aviat millor. Per això vaig estar l’altre dia provant i vaig preparar una coca de torró de xixona, la qual volia servir per l’esmoçar de l’endemà. Tenint en compte que la vaig preparar cap a les tres de la tarda i que només va arribar a esmorçar amb ella el meu fill (la resta ja se l’havien cruspit) puc considerar que va ser un èxit. I doncs, la vull compartir amb vosaltres:

Coca de torró

coca de jijona

Ingredientes:
- 2 huevos gordos (o tres medianos)
- la ralladura de medio limón
- 110 grs de azúcar
-150 ml de leche
- 150 ml de aceite de girasol
- 1/2 tableta de turrón de jijona desmenuzada
- 150ngrs de harina
- 1/2 sobre de levadura.

Preparación:
Separamos las claras de las yemas y éstas últimas las batimos con el azúcar y el limón. Luego añadimos la leche y segundo el aceite. Es el momento de incorporar el turrón, y después mezclarlo bien con la harina y la levadura.
de la masa. Vertemos en un molde y al horno a 170º
Montamos las claras a punto de nieve y mezclamos suavemente con el resto. Ya me contaréis! 

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada