diumenge, 22 de desembre del 2013

Minisouflés de queso

Ara sí que som a les portes del Nadal. Jo no sé vosaltres, però jo, hores d’ara tinc el frigorífic iel congelador a petar, i, de fet, nosési arribarà sà a Sant Esteve. Que si l’escudella, que si el gall per rostir-lo i després fer els canelons, que si la orada per Sant Esteve i els per si de cas!
Així com qui no vol la cosa, us he fet cinc cèntims d’allò que la golafre cuinarà aquestos dies. Molt tradicional, ja ho veieu. Però  ho acompanyarem amb tots aquets petits entrants que us he anat penjant els darrers dies.
Avui us porto els dos últims abans de cap d’any. Després ja vorem!
I el que sí que vull penjar és un MOLT BONES FESTES I MOLTES GRÀCIES a tothom i tothoma que m’heu estat seguint un any més. Espero colar-me a casa vostra ni que sigui en forma d’un petit entrant!
BON NADAL!

Minisouflés de queso

minisouflés de queso

Ingredientes:
Para 12 tostadas:
- 12 tostadas de pan de barra
- 1/4 de litro de leche
- 1 huevo
- 2 cucharadas de harina
- 75 grs de queso rallado
-mantequilla o margarina.

Preparación:
Hacemos una bechamel espesita con la harina la mantequilla y la leche. Ya sabemos, fundimos la mantequilla, tostamos la harina un poco y la desleímos en la leche a fuego lento para que no nos hierva.No os olvidéis de salar! Una vez obtenida la bechamel, añadimos la yema de huevo y el queso rallado. Mezclamos bien y entonces incorporamos la clara batida a punto de nieve.
Ponemos al fuego sin dejar de remover un minutito y ya tenemos la pasta lista para untar en las tostadas. Espolvoreamos con queso rallado y gratinamos.
Se han de servir recién hechas porque si no se vienen a bajo, y la gracia está en que queden hinchadas.
Buen provecho!.
Os dejo con un montadito sencillo pero muy bueno

Barquitos de manchego y mousse de foie

montaditos de manchego y mousse de foie
Este no lo explico que ya lo veis

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada