dimarts, 10 de febrer del 2015

Gratinado de patatas y choucroute con bechamel

Una de les virtuts o defectes que tinc a la cuina és que no m'agrada llençar res. I quan dic res és res. La meva amiga Pepi diu que al seu marit li agradaria tenir la nevera com la tinc jo: plena de potets. I és així: poquet que em sobra, potet i a la nevera!

En aquestes que avui us porto un àpat de "poquets". Recordeu la choucroute que vaig obrir l'altre dia per fer la tarta? Doncs encara em quedava la meitat. 
També us recordo que per la Candelera acostumo a fer crêpes farcides de beixamel, i, és clar em va sobrar un potet de beixamel. (Crêpes també però aquestes van anar  al congelador). Doncs a fer reciclatge, que la vida està molt cara.

Us presento el meu gratinat de choucroute i patata (faré per dos persones que és el que em va sobrar, si us agrada la idea per a més convidats, només multipliqueu la quantitat d'ingredients).

Gratinado de patatas y choucroute


 

Ingredientes:
- 2 patatas medianas
- 1/2 lata de choucroute
- 250 ml de bechamel con daditos de jamón york y champiñones
- Queso rallado para fundir y gratinar

Preparación:
Cocemos las patatas ( yo las cuezo enteras con piel y todo, me gusta más el sabor resultante)
Una vez cocidas y frias, las pelamos y las machacamos con un tenedor. Salpimentamos y mezclamos con una cucharadita de margarina.
Colocamos esta pasta en una fuente para horno engrasada con aceite. Sobre las patatas,esparcimos  la choucroute bien escurrida, y sobre esta, la bechamel. Por último una buena capa de queso rallado. 

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada