diumenge, 18 de març del 2012

Recordeu les verduretes reciclades?

Encara em quedaven i aquest cap de setmana les he acabat de gastar amb aquesta coca de pasta de full. Així l’hem donat una alegria  al cos sense pasar-nos.



Ja sabeu que vaig tenir una desagradable experiència i hem de trobar el camí, reconciliar-me amb aquella que ja sabeu, però sense patir, eh?Per això, els menús que proposo darrerament, encara que no siguin de dieta estricta, no fan abús de greixos ni hidrats de carboni, que tan poc ens convenen a aquestes alcades de l’any.
El que sí espero que em permeteu és que repeteixi postres, per que el millor i més sa que podem fer és menjar fruita, o un iogurt i no descuidar-nos de les postres.Ja tenim el cap de setmana per gaudir una mica.
Recordeu que al racó de la dieta sana acostumo a publicar alguna coseta més estricta i acompanyada de informació nutricional aproximada.
Ai! m’oblidava! Mireu quines cebetes pel vermouth preparo. Us deixo la recepta per què la proveu. És ben fàcil i la mostassa la trobareu acentres de dietètica.


Cebollitas agridulces













Ingredientes:
-          2 Kg. de cebollitas redondas
-          400 mls. de agua
-          400 mls.de vinagre blanco
-          20 grs. de sal
-          90 grs. de azúcar
-          1 cucharada y media de semillas de mostaza
-          2 hojas de laurel
-          1 cucharada de pimienta en grano
-          Eneldo, o apio a trocitos.
Preparación:
Se escaldan las cebollas y se pelan, es facilísimo, no tengáis miedo por ser cebollas y pequeñas, al escaldarlas sale la piel con tanta facilidad como cuando nos pasamos de rosca en la playa sin protección.
Se ponen a hervir todos los ingredientes juntos excepto las cebollas, y cuando el caldo hierve introducimos las cebollas dos o tres minutos. Las sacamos del líquido y las metemos en botes de cristal. Cuando el líquido está frío llenamos la mitad de los botes con él. El resto de los envases los completamos con aceite de oliva. Cerramos muy bien y les hacemos el vacío. Ya sabéis al baño maría que el agua cubra tres cuartas partes de los envases. A partir de ahí mi hermana dice que hay que esperar dos meses antes de consumirlas, pero yo, ni hago la conserva ni espero dos meses. Meto los botes en la nevera y al cabo de una semana empiezo a comer cebollitas, riquísimas, y los que las han probado les encantan!



  




0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada