diumenge, 4 de març del 2012

M’han sobrat verdures…

L’altre dia em va donar la crisi i vaig comprar de tot: albergínies pera arrebossar, carbaçons per fer crema, pastanaga per fer una amanida, porros per fer una quiche, i ni albergínies arrebossades, ni crema de res i molt menys la quiche. I ara què faig amb tot això! Doncs com aquesta mena d’atacs em dóna molt sovint, ja coneixo el tractament: ho trinxo tot i faig una mena de sofregit, amb una mica de vi blanc i herbes: romaní, farigola.. I a la nevera! Ja tinc per uns espaquetis, una coca, o una lasanya ràpida.

Lasaña rápida de verduras

I això és el que he fet aquesta setmana, com no tenia temps he fet trampa: he comprat la bechamel, i la massa de la lasanya he fet servir aquella que es posa en remulli de seguida la tenim tendreta per posar al forn. I com ja tenia les verudres fregidetes...
Aquesta vegada, malgrat els consells que m’ha donat la meva amiga Mercè, la càmara m’ha fallat i m’ha fet creure que tenia una bona foto, ingènua de mí…
Però bé haurem de donar-li pas!

lasaña

Anem per un altra cosa. Avui m’he trobat una altra amiga, la Yolanda, que és una entusiasta de la cuina i m’ha demanat que us expliqui com fem la tarta de formatge que és tan bona i tan fàcil de preparar, així doncs li he fet cas i la trobareu a recetas de la semana.
Fins aviat!


Tarta de queso

Ingredientes:
-          2 tarrinas de queso Philadelphia, o Quark
-          2 yogures naturales
-          4 huevos
-          10 cucharadas de azúcar
-          1 cucharada de Maizena
-          El zumo y la ralladura de un limón
Preparación:
Se bate todo, se vierte en un molde desmoldable que habremos untado con margarina, Y al horno a 200ª hasta que cueza, (como mucho media hora, ya sabéis, el pinchito que se mete y cuando sale seco ya está cocido). Si queremos que no se nos quede demasiado tostada por arriba, a media cocción la cubriremos con papel sulfurizado, o de aluminio.
Si le añadimos unas pasitas, cuando mezclamos los ingredientes, ya es el no va más. Y si la servimos con una mermelada de moras, entonces no adelgazaremos nunca!



0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada