diumenge, 20 de maig del 2012

Aquest divendres he faltat a la cita amb vosaltres…

De vegades, per molt que un ho intenta no arriba. I això m`ha passat a mí: el virus va començar a cuclar-me l’ullet fa uns quants dies. I jo continuava cuinant, menjant i oenjant receptes per mantenir el contacte amb tots vosaltres, seguidors i seguidores golafres. Però hi havia alguna cosa que fallava, i no sabia definir-la. Fins que ja es va presentar: “Hola Núria, sóc el virus gastrointestinal i sóc aquí, amb tu uns quants dies per fer-te la punyeta.” . “Doncs  caram noi!  ho estas aconseguint!”. D’aquesta manera he tingut que caure en la evidència i deixar-vos penjats.
Tot i que penso que el meu amic ha marxat a casa d’algú altre, la meva panxa encara s’està debatint entre el que voldria i el que pot.
Per això aquesta setmana toca dieta sana.


Rincón de la dieta sana
darvaden
Os voy a pasar una versión consistente de la vichisoise, y que, por otro lado tiene menos calorías y tiene el reconocimiento de dieta sana. A mi particularmente, la crema normal de puerros no me parece un ataque ni al colesterol ni a los kilos, pero, esta receta que os dejo me parece digna de que la probemos, a ver si nos gusta!

Crema reina

Ingredientes para 4 personas
:
-          400 cl. De caldo de pollo desgrasado
-          80 grs. de arroz hervido
-          20grs. de margarina
-          200 cl de leche desnatada
-          120 grs. de puerros
-          2 yemas de huevo

Preparación:
-     Cocemos los puerros, una vez limpios y cortados, en el caldo. Luego añadimos el arroz, la leche, la margarina, las yemas de huevo y salamos. Dejamos cocer unos minutos todo junto y después lo trituramos. Si lo queremos fino y delicado, lo colamos, si nos gusta más rústico lo dejamos tal y como está. Yo, que soy una rústica me lo comeré tal cual y quizás tan sólo tibia.


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada