divendres, 13 de gener del 2012

Afegim una nova pestanya al blog!

M`ha sorprès i molt gratament, l'éxit que ha tingut la meva arribada al món d'internet. Us estic molt agraïda i per això us he volgut fer un regal!
He afegit una nova pestanya al blog, es diu, menú del dia. En aquesta página us donaré idees per confeccionar menús diaris, ràpids, asequibles, per vegetarians, tradicionals, de temporada.... En fin, tot el que se m'acudeixi i trobi por ahi remenant en un lloc o altre. És clar, augmentaré la freqüència d'entrades, perquè potser un menú del dia per tota la setmana no va bé. Je! je!
Com sempre, podeu consultar qualsevol cosa a través de "comentarios" i a l'apartat "no m'en surto" us indico com posar-vos en contacte amb mí.
Moltes gràcies!

 Arroz con garbanzos y espinacas

Ingredientes para 4 personas:
-          100 grs. de garbanzos puestos en remojo el día anterior.
-          250 gr.de espinacas.
-          Una cebolla pequeña trinchada
-          Tres cucharadas soperas de tomate triturado
-          2 guindillas
-          Sal, pimentón y colorante alimenticio.
-          Por supuesto el arroz: 5 tazas de café de arroz.

Preparación:
Ponemos a cocer los garbanzos y las espinacas limpias y cortadas, en una olla llena a la mitad de agua. Mientras tanto hacemos un sofrito con la cebolla, el tomate, las guindillas y el pimentón, que añadiremos a los garbanzos cuando éstos estén cocidos y dejaremos hervir  cinco minutillos más. Añadimos el arroz, salamos y ponemos un poco de colorante para que nos quede amarillito. Cuando el arroz está cocido apagamos el fuego. Cuando sirvamos y empiecen los comensales a comer hemos de estar muy atentos a las caras de los mismos: ¿a quién le habrá tocado las guindillas? Je,je.

2 comentarios: