dimecres, 25 d’abril del 2012

¿Heu provat les sardines en vinagre?

Un bon aperitiu, sobre tot a aquestes alçades, en el bell mig de la feria de abril, ha de culminar amb els seitons en vinagre, tan , tan, tan…
Però de vegades, els seitons no són gaire grans com per treballar-los i ens quedem sense…No us desanimeu! hi ha moltes peixateries, sobre tot als centres comercials que venen les sardines ben netetes de espines i ben talladetes! Llestes per preparar en vinagre i que quedin a la mateixa alçada que un bon seitó.
 Sardinas en vinagre 

Ja sabeu, les posem en vinagre blanc i sal durant 24-36 hores, després les escorrim i fem capes de sardina, all i julivert, sardina, all i julivert fins que s’acaba tot i cobrim d’oli.
Aquest divendres chachi les posaré com aperitiu del sopar.
Ah! us recomano el rincón de la dieta sana, ni jo mateixa m’ho crec que és pot menjar tan bó i tan sà.



Viernes, cena para dosquehuacha


Familia de golafres, supongo que ya sabéis que estamos en plena feria de abril, así que este viernes, en casa vamos a celebrarlo con cositas de tapeo: Patatas bravas, pescaíto frito, chocos, calamares a la andaluza y … buñuelitos de bacalao. Yo tengo una particular forma de hacerlos, ya sabéis, sobre todo sencillita pero que estén ricos. Aquí os dejo mi receta por si os apetece probar:

Buñuelos de bacalao

Ingredientes:
-          ½ Kg. de patatas
-          ¼ de bacalao salao
-          Perejil, ajo
-          Clara de huevo
Preparación: enjuagamos el bacalao para quitarle el exceso de sal y lo ponemos a hervir junto con las patatas a rodajas y peladas. Cuando el agua ya se cubre de espuma, que es enseguida, sacamos el bacalao y la espuma y dejamos las patatas que sigan cociendo hasta que se ablanden, no pueden ir de duras por la vida.
Mientras tanto, secamos el bacalao, lo desmenuzamos y lo ponemos a freír con el ajo trinchadito, bien trinchadito, que no se note nada.
Colamos las patatas y las machacamos con un tenedor: nada de túrmix que lo fastidiamos! Mezclamos con el bacalao y el perejil, y hacemos tortitas con la masa. Batimos un par de claras de huevo a punto de nieve y rebozamos las tortitas en ellas. Freímos con aceite bien caliente. Me gustaría que me dijerais lo buenos que están!


Bon cap de setmana!



0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada