dilluns, 12 de novembre del 2012

Això d’aquesta foto no es menja però…


havana

Oi que és bonica aquesta foto? per qui no la coneixeu , és la façana de l’hotel Havana de Barcelona. Per mí és una de les  façanes d’hotel més boniques  de tota Barcelona. Fins ara, sempre que passava davant d’ella , l’hotel m’enviava un missatge captivador convidant-me a entrar-hi. Però, ja sabeu, aquesta cultura mal apresa de que entrar a dinar, sopar, o fer un cafè o una copa a un hotel, és massa glamourós i car per golafres d’estanding com el meu.
Però vet aquí que volia celebrar l’aniversari del meu marit d’aquella manera que més li agradés. Com ell també és golafre, encara que no cuiner, i adora la música jazz, blues i els fandanguillos, vaig descobrir que una bona manera d’obsequiar-lo era portant-lo precisament a l’hotel Havana.
El primer dijous de cada mes ofereixen el sopar blues, que consisteix, primer en un cocktail de benvinguda, després un sopar, que, dir exquisit és poc. Es tracta d’un festival de plats, a quin més bo. Jo li vaig trobar dues pegues: la primera, la baralla que vaig tenir després amb la bàscula, i la segona, que aquell extraordinari chef de cuina, que ni s’en diu Adrià, ni Berasategui, va deixar les meves propostes en la categoria de super-humils. En fi, què hi farem. I per acabar, amb les postres d’aquell chef que no sé si alabar-lo o odiar-lo per l’enveja que em fa ens presentàren el concert. Jo, que no tinc tant educada l’oïda com la panxa, vaig gaudir d’un concert genial que, a més, vaig poder seguir sense sentir-me ignorant en el camp musical.
S’ha de dir que es nota que la direcció d’aquest  hotel està encapçalada per un equip jove amb ganes de que la gent estigui a gust i faci servir l’hotel no només per dormir.
Us recomano de debó les propostes gastronòmiques i musicals de l’Havana!
I ara, anem per feina.

Rincón de la dieta sanadarvaden

Claro, como os podéis imaginar, ahora a buscar platillos que compensen los canelones de bogavantes, los tournedos con foie i cebolla caramelizada, las puturrus de chocolate etc.

Ensalada de otoño

ensalada de otoo

Ingredientes:
-50 grs. de carpaccio de carne de ternera
- 50 grs de queso parmiggiano rallado grueso
- 2 hojas de col cruda cortada en juliana
- Una zanahoria cortada a láminas finitas (con la bambolina es perfecto)
-Un tomate cortado a rodajas finitas
- Un puñado de olivas muertas
- Albahaca fresca picada (o seca), limón, aceite, sal y pimienta.

Preparación:
En una fuente colocamos primero la col en juliana. Encima las rodajas de tomate, la zanahoria a láminas y las olivas muertas. Rociamos con un chorreón de limón y ponemos el carpaccio. Espolvoreamos con el queso y hacemos una vinagreta sin vinagre con el aceite, la sal, la pimienta y la albahaca. Duchamos el carpaccio con ese mejunje, y, como un buen entrante (en mi caso plato único) pues tampoco queda nada mal.

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada