dilluns, 5 de novembre del 2012

Quin desastre! Us haig de tornar a escriure alguna que altra recepta!.


Primer de tot us demano disculpes, perquè aquesta setmana us he fallat en el sopar del divendres. Però estic ben segura que no m’heu anyorat ni una mica, golafres traidors, que ben segur m’heu fet el salt amb las castanyes els moniatos, els panellets, i, espero que us haureu atrevit a preparar els pastissets de moniato. Si no ha estat així, encara sou a temps. Us ben asseguro que triomfeu. No és de les receptes més ràpides, però sí que les passes són ben senzilles.
I dit això ara parlo del significat de la meva entrada d’avui. Mesos enrere, quan vaig fer el canvi d’imatge del blog, amb les meves botifarres que tinc per dits vaig perdre un munt d’entrades. Per sort, vaig poder recuperar unes quantes, però d’altres, ni las vaig recuperar, ni enrecordar-me d’elles. Un eixemple ben clar és el chuchi, versió agolafrada del shushi dels japonesos. Però com em sembla que és digna d’un sopar de divendres us explicaré la meva versió en la propera entrada. De moment, em quedo amb un primer plat lleuger, exòtic, i que el podeu fer servir com acompanyant del chuchi vinent.

Rincón de la dieta sanadarvaden

Rollitos de otoño

Bien, bien, no sé que le meten a los rollitos de primavera en su interior, pero el otro día, buscando el wasabi para el chuchi, me entraron unas ganas incontrolables de comprar hojas de pasta de arroz, de esas que se preparan como la gelatina, y pensé: Esto hay que rellenarlo de lo que sea, y lo que sea es esto:

P1030080
Ingredientes:
- 4 hojas de pasta de arroz
- 2 zanahorias
- 2 nabos
- 1 puerro
- sal, pimienta y azúcar.

Preparación:
Antes que nada quiero hacer una reivindicación del pobre nabo, el cual tenemos arrinconado a una simple función de comparsita en le caldo, y no hay derecho, porque es un primo de la zanahoria que tanto nos gusta y que tiene ese color tan anaranjado… El nabo está muy rico en diferentes platos, y, si lo rallamos como la zanahoria en la salada, recordaremos que en muchos sitios nos lo ponen, y nos preguntamos ¿qué será esto tan bueno? pues es nabo.
Dicho esto, pelamos los nabos las zanahorias y el puerro y lo cortamos en juliana grande, es decir, más bien a bastoncitos alargados. Cogemos una sartén, metemos las tres verduras juntas y las cubrimos escasamente con agua,salpimentamos y azucaramos y, como siempre, encendemos el fuego. Tapamos y dejamos cocer hasta que se consuma el agua.
Las hojas esas de arroz las preparamos como indica el envase, remojándolas en agua caliente y luego secándolas con un paño, las rellenamos de las verduritas y cerramos como un paquetito. Colocamos los paquetitos en una bandeja para el horno, y en diez minutos a máxima potencia tenemos los rollitos de otoño listos.

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada