dilluns, 26 de novembre del 2012

Oi que us agradaria tenir la recepta d’aquest plat?


image

Doncs a mí també. Però no és el cas. Recordeu que en entrades anteriors us vaig parlar del chef de l’hotel Havana? Doncs he pogut contactar amb ell i s’ha ofert en fer un cop de mà al blog.
De moment m’ha enviat aquesta foto d’arròs amb llamàntol, però, poca cosa faré amb ella, com no em doni més pistes… Però com crec que no sóc la única interessada en saber com es prepara, li demanarem la recepta. De moment he obert un espai al blog que s’anomena “La alacena del chef” en el que aniré afegint tot allò que expliqui. Espero que us agradi! Ara per ara, ja m’ha donat una alternativa enriquida a la recepta del “solomillo con salsa de ceps”, i que la trobareu en aquell apartat.
D’altra banda, i com sempre, només pensant en la golafreria, ja comencem a tenir la ment enfilada cap al Nadal, haurem d’anar preparant cosetes, oi? encara que, algunes idees dels sopars dels divendres les podem acoplar perfectament a algun dels àpats nadalencs. Ara em ve a la memòria el pa de pessic amb brandada de bacallà que pot donar molt joc. Ens posarem les piles!
De moment recordem que venim d’un cap de setmana gloriòs i que no ens aniria malament una recepta suau. Us deixo amb ella.
darvadenRincón de la dieta sana

Salmón con verduras pochadas 

salmn con verduras pochadas

Ingredientes:
- 100 grs de zanahorias cortadas en juliana
- 100 grs de puerros cortados en julianas también
- 100 grs de hinojo¿ adivináis cómo están cortados?
- 100 grs de nabos también cortaditos
- Una cucharada de azúcar
- 4 trozos de salmón
-  3 cucharadas de margarina
- 1/2 cebolla a plumas
- 10 cl de vino blanco
- Una cucharada de coñac
- Una cucharada bien sopera de crema de leche
- Sal, y pimienta, como siempre.

Preparación:
Como ya tenemos lavadas y cortadas las verduras, las ponemos en una cazuela y las endulzamos con el azúcar, le echamos un pellizco de sal para compensar y 1/2 vaso de agua. Tapamos y dejamos cocer durante cinco minutillos a fuego lento.
Pincelamos con margarina una sartén grande, y le echamos la cebolla, la salpimentamos y la tapamos con los filetes de salmón. Como a estas alturas estarán acalorados, les echaremos el vino y el coñac y así se alegrarán un poco. Salpimentamos el salmón. Lo tapamos y dejamos que cueza cinco minutillos.
Volvamos a las verduras. Colamos el caldito que han dejado y lo volvemos a la cazuela a cocer hasta que quede como un jarabito, añadimos la crema de leche batiendo bien para que parezca una salsa importante, dejamos cocer a fuego fuerte un par de minutos, y rectificamos de sal.
Ahora viene cuando presentamos el plato. Primero, la camita de las verduras pochadas, luego el señor salmón se tumba en ella, y lo tapamos con la salsita.

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada