dilluns, 17 de desembre del 2012

Aquesta setmana hauria de ser depurativa…

Ja sabeu, netejar panxes, fetges i demés per tal d’arribar a la setmana que vé en unes mínimes condicions d’aguantar les batalles que es preparen e les cuines… Però sóc incapaç, em dic a mí mateixa que ja farem bondat l’any proper. Però de debò, quant acabin les festes ens posem les piles i… D’acord!, d’acord, tot arribarà.
arroz a la cubana en pimientos

Us he penjat aquesta foto per què l’altre dia es van conjugar dos situacions: tenia ganes de menjar arròs a la cubana i tenia aquest pebrots verds petits, morronets ells, que m’havien fet molta gràcia i els vaig comprar. D’aquelles compres compulsives que, quan arribes a casa, et preguntes: “I ara, per què ho vull això?”
Doncs vaig decidir fer-los servir de contenidor d’un arròs a la cubana. Així els vaig escalivar i pelar i els vaig colocar dintre d’unes casoletes de pyrex, per que no caiguessin, vaig fer l’arròs,(per cert hi ha gent que només el bull, jo el preparo pilaf, ara us explicaré com), vaig fer el sofregit de tomàquet i els ous ferrats però de guatlla per què fós tot de la mateixa mida. Original quant a presentació i igual de bó que el que fem normalment.

Arroz pilaf

- 4 tasses de cafè plenes d’arròs
- 2 grans d’all
- 1 fulla de llorer
- 8 tasses de brou.

Preparació:
Sofregim els alls tallats i amb pell en una cassola. Afegim el llorer i l’arròs, li donem un parell de voltes i hi afegim el brou. Rectifiquem de sal i deixem coure fins que quedi sec.

quehuachaRincón de la dieta sana

Pinchitos de salchicha 

pinchitos de salchicha

Bueeno, esto podría considerarse un entrante si no sano del todo, digamos que no tan exageradamente calórico ni colesterólico como otros…
Total, no lleva mas que un trocito de pan de molde tostado, un tomatito cherrie, lavadito y una salchicha de cóctel pasada por la parrilla (bueno, va, fritita con muy poquito aceite). Servimos acompañados de cazoletas con diferentes mostazas, y tenemos al personal entretenido mientras se nos acaban de cocer los galets de la escudella, je, je!

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada