diumenge, 9 de setembre del 2012

Celebrem la verema!

Ja som de ple al mes de setembre i molts pobles celebrem la festa de la verema, si teniu oportunitat d’acostar-vos a un d’aquestos indrets on hi ha vinyes no dubteu en fer una passejada. Aquí al Maresme en gaudim d’uns paisatges ben bonics i estem a prop de Barcelona! no trigueu gaire que la verema ja ha començat i ben aviat no quedarà ni rastre del raïm.
A casa, per fer notar aquest producte tan del moment, per postres mengem pinxos de raïm amb formatge, val a dir, que tan casa un formatge cremós com un formatge curat, i el raïm, doncs amb tantes varietats…El millor és anar provant quins formatges ens agraden més com combinen amb els diferents raïms.
Avui us deixo amb un plat que m’ha recomanat Carme, la noia que em ven el peix, que a més de bona profesional, li encanta cuinar i menjar.  i aquest plat, a més de ser de festa, el podem incloure en la dieta sana.

Rincón de la dieta sanadarvaden

Falsa langosta con espárragos

falsa langosta con esprragos
Ingredientes:
- 1 rape partido en dos lomos y limpio de espina
- 1/2 litro de salsa de tomate bien finita
- 1 bote  de mayonesa
- 1 litro de leche
- sal y pimienta blanca
Para acompañar: unos huevos duros a cuartos y unos espárragos.
Preparación:
En una cazuela ponemos a hervir la leche mezclada con 1 litro de agua. Mientras se va calentando, salpimentamos el rape, es como si le hiciésemos una mascarilla. Ahora ya hierve la leche y metemos el rape en la cazuela, como si fuese Cleopatra que se pone bella para Marco Antonio. No dejamos que hierva más que un par de minutos que la carne de Cleopatra es muy delicada. Apagamos el fuego y lo dejamos que enfríe. Un spa, que se está llevando el rape, quién se lo iba a decir!
Pero llegó el momento de sacarlo del baño, secarlo y cortarlo a rodajitas finitas que iremos poniendo en un plato grande. Una capita de rape, otra finita de mayonesa, otra de salsa de tomate, y así sucesivamente hasta que se nos acaba el rape. Adornamos con los espárragos y el huevo duro y a disfrutar de este plato de lujo.

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada