dilluns, 4 de febrer del 2013

Jo també menjo verdura bollida…

I m’encanta…! amb un rajolinet d’oli i vinagre… tot es menja i està bó. Però, de vegades en sobra una mica. Sempre hi ha un segon plat que et demana que li deixis un lloc al teu estòmac, i aquest  segon et demana permís amb uns ullets! i una pinta…! i has de servir-te una mica menys de mongetes per fer-li el favor al segon plat, i menjar-te dues racions!
Però ja sabeu, golafres que a mí no m’agrada llençar res. I m’encanta reciclar. Doncs avui, he fet això, reciclar unes mongetes bollides que em van sobrar ahir. Ara passo a explicar-vos el tema, però abans deixeu-me que us recordi que ja tenim el Carnestoltes i hem de preparar la ment pels ous, les botifarres, lescoques de llardons…! Vinga, va, i la disfressa!

Rincón de la dieta sanadarvaden

Pastel de judías

pastel de judias

Ingredientes:
- 4 huevos
- 1/2 Kg de judías verdes hervidas
- 200 grs de bechamel aproximadamente (yo tenía un paquete de esos del Area de Guisona que a veces compro por si acaso…)
- sal y pimienta

Preparación:
Batimos los huevos con sal y pimienta. Mezclamos con la bechamel y luego añadimos las judías.
Colocamos en un molde de bizcocho forrado con papel de horno y ala! a cocerlo a 180ª hasta que salga seco el pincho probador de bizcochos (un tenedor o una brocheta).
Lo servimos acompañado de una ensalada de esas de brotes multicolores, con sus tomatitos cereza, sus frutos secos y su vinagreta con módena y miel y, ¿a quien no le gusta la dieta sana?

1 comentarios: